בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

The Magazine

החיים הם לא פיקניק, אבל פיקניק זה החיים

החיים הם לא פיקניק, אבל פיקניק זה החיים

הוא יכול להיות רומנטי, משפחתי, זמן איכות של חברות או מפגש זוגות, בעינינו פיקניק זה עולם שלם ואמנות הרכבתו היא מהאהובות עלינו, לכן תמצאו אצלנו באתר קטגוריית פיקניקים שלמה, עם מגוון של מארזים להרכבים שונים וסיטואציות שונות. אז קבלו את הצעות ההגשה שלנו, כולל כמה נקודות בהן אנחנו הכי אוהבים לפרוס אותם

יעל לאור | מאי 2024

פיקניק משפחתי
הפיקניק המשפחתי נועד לתת מענה למשפחה של ארבע או חמש נפשות שיוצאת לפיקניק של בוקר. הוא כולל ארוחת בוקר מלאה, מזינה ומפנקת, שמתחילה עם מלוח ומסתיימת עם מתוק. יש בו פרעצלים טריים מבית הבייקרי, לצד סלט הביצים האהוב של הדליקטסן, חמאה אירית, גבינת שמנת, קממבר של המחלבה הלבנה שלנו, סלמון מעושן , כי אמרנו ארוחת בוקר, ירקות חתוכים, וגם גריסיני שכיף לנשנש לצד כל הטוב הזה, וכמובן, מיץ תפוזים טרי. חוץ מזה, אחת מגולות הכותרת של המארז הם שני בקבוקי פרייה, במהדורה חגיגית ומיוחדת, שעוצבה על-ידי פיליפ סטארק, לכבוד חגיגות 160 שנה למותג האייקוני. קיימות רק 2000 יחידות כאלה, ושתיים מהן יכולות להיות שלכם. כשמגיע הרגע לעבור למשהו מתוק, מקנחים עם רוגעלך ומיני קרואסוני חמאה של הבייקרי כמובן, האחרונים הולכים נהדר עם הקונפיטורה שלנו, ויש גם ענבים טריים של קיץ  (תשמרו בשבילם ביס מהקממבר)

פיקניק משפחתי מהדליקטסןפיקניק משפחתי. צילום: עידית בן עוליאל


איפה: הכי כיף לפרוס שמיכה על הדשא בפארק הירקון ואח"כ לבלות עם הילדים בפארק חמשת החושים הנהדר שהושק שם לאחרונה.

פארק הירקוןפיקניק משפחתי בפארק הירקון. צילום: גדי צוקרמן

פיקניק קיץ לזוג
אם תשאלו אותנו מדובר בדייט המושלם. בצידנית שלנו יחכו לכם שתי פחיות יין, עם חטיף צ'יפס שווה של RUBIO, מלון טרי חתוך ומוכן לאכילה וחוברת תשחצים וסודוקו עם עיפרון, כי יש יותר רומנטי מלפתור תשחץ יחד? קלאסי לדייט שלישי. אל תשכחו לשמור את הצידנית לשימוש חוזר!
איפה: הכי כיף לפרוס בפארק המסילה המחודש ולהיזכר כמה אתם אוהבים את תל אביב.

פיקניק אורבני לזוג
אם כבר עברתם את הדייט השלישי, אבל מחפשים דייט שובר שגרה יש לנו גם אחד כזה. מאפים מלוחים, מקלות פוקצ'ה, זיתים ירוקים, אגוזי פולק, גבינת חרוצים מהמחלבה שלנו וגם יין חרוצים שלנו, ויש לכם יופי של לדייט. גם כאן תקבלו מאיתנו שני בקבוקי פרייה במהדורה מיוחדת ומוגבלת.

פיקניק אורבני לזוג מהדליקטסןפיקניק אורבני לזוג. צילום: עידית בן עולאל

איפה: אמרנו אורבני אז נעשה כבוד לשכן האהוב שלנו, הפארק של מרכז תל אביב, פארק קריית ספר כמובן

פיקניק לשקיעה לארבעה אנשים
אתם שני זוגות חברים או רביעיית חברות שלא התראו הרבה זמן ובא לכם להעביר בילוי ערב מוקדם יחד בכיף ופחות בוייב של מסעדה? זה הפיקניק בשבילכם. לחם אגוזים פרוס של הבייקרי, קרקר מלא, שני סוגים של גבינות שוות, סלמי פרוס, ממרח איולי ארטישוק, מקלות גזר מוחמצים, זיתים, אגוזים, פרי טרי, בקבוק יין לבן כמובן, ואי אפשר בלי קינוח – אז פחזניות סנט אונורה וכדורי שוקולד. חשבנו על הכל, גם צלחות וסכום כבר יש בפנים. מסוג המפגשים שמסיימים ואומרים "וואי, למה אנחנו לא עושים את זה יותר?".

פיקניק לשקיעה ל 4 אנשיםפיקניק לשקיעה ל 4 אנשים. צילום: טל סיון-ציפורין

איפה: הכי כיף לפרוס בגן הפסגה ביפו העתיקה, לראות את הים ולהנות מקו ראשון לשקיעה.

פיקניק בראנץ' אמריקאי לזוג עם תיאבון
חי בתל אביב חולם על ניו יורק סיטי? זה הפיקניק בשבילך, בהשראת הבראנץ' האמריקאי. שלושה בייגלים, ריבה וחמאה, סלט ביצים כמובן וגם גבינת שמנת 30%, שני מאפי עלים גבינה, סלמון מעושן טרי, מארז ירקות חתוכים (יותר טעימים משל אמריקה) וגם פרי טרי. יש כאן גם שתי פחיות של יין לבן מבעבע קלות, 2 בקבוקים של קפה קולד ברו מעולה ופחזניות סנט אונורה לקינוח. המארז מגיע בסל פיקניק מתנה. אמריקה.

איפה: הכי כיף לפרוס בפארק וולפסון, בתפר שבין גבעתיים לתל אביב, ליד האגם עם הברווזים ולחוש לרגע שאתם בסנטרל פארק. אל תוותרו על סיבוב בפסלי העיר הלבנה של האמן דני קרוון.

פיקניק טבעוני
אנחנו אף פעם לא מזניחים את הטבעונים שבחבורה. הפיקניק הטבעוני שלנו כולל מארז סמוסות תפו"א ואפונה, סלק בחומץ, פלפלים קלויים, ירקות חתוכים, גבינה טבעונית, לחם כוסמין, ובגזרת המתוקים – חלווה בעבודת יד, ריבה שלנו וקראנץ שוקולד טבעוני. כל זה לצד מיקס פיצוחים ואגוזים, פירות העונה ובקבוק גדול של סן פלגרינו.
פיקניק טבעוניפיקניק טבעוני. צילום: עידית בן עוליאל

איפה: אם אתם טבעונים, בטח תעריכו את פארק אריאל שרון היפיפה, שבו לצד האגם ואח"כ צאו לסיבוב בפארק המרשים ובעבודה החשובה שנעשתה בשיקומו.

 

ועוד בונוס לקינוח:

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאתם חובבי פיקניק לא קטנים, לכן בטח תשמחו לגלות שהחל מה-7 ביוני ועד ה-22 ביולי תיערך במתחם התרבות תאו בהרצליה, תערוכה בשם "אמנות הפיקניק" בה יציגו אמנים מקומיים את עבודותיהם בנושא פיקניק. התערוכה תהיה פתוח בימים ראשון – חמישי 09:00-20:00 ובימי שישי 09:00-13:00.

אל תשכחו להזמין לעצמכם סל פיקניק מראש, כי זה עשוי לפתוח לכם את התיאבון. תוכלו לפרוס אותו לאחר מכן לא רחוק משם, בפארק הרצליה.

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. חלום של פיקניק
    קיץ

    לפעמים החיים הם פיקניק, זה הכל עניין של בחירה. החלטתם לפרוש מפה משובצת? סלי הפיקניק של הדליקטסן ארוזים בכל מה שכיף לנשנש, לאכול או לשתות. רק תבחרו את האיפה ואת האיך, והם ידאגו למלא עבורכם את הסל בכל טוב.

    קרא עוד
  2. עד שעה מת"א: 3 מקומות מומלצים לפיקניק
    קיץ

    חופש פסח מסדר לנו מיני-חופש-גדול, אבל עם הבדל אחד ניכר, קצת יותר נעים עכשיו ומבחינתנו זאת סיבה מעולה לאוורר את שמיכות הפיקניק שלנו, להזמין סל מהדליקטסן ולצאת לטייל. הנה 3 מקומות יפים לפרוש בהם פיקניק 

    קרא עוד