בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

שאלות ותשובות

תפריט האוכל שלנו משתנה מיום ליום,

על מנת לראות מה אנחנו מכינים, עליכם לבחור את תאריך האספקה במלבן הצהוב בחלק העליון של עמוד הבית.

יש לכם שאלה ולא מצאתם עליה את התשובה? ניתן לדבר איתנו בצ'ט באתר או במייל [email protected]   

 

 מתי אפשר להזמין?

אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

 מהם אזורי וזמני המשלוח?

אם תעשו הזמנה לפני חצות, תוכלו לקבל את ההזמנה כבר ביום שלמחרת או בכל יום שתרצו (א'-ו') לערים: ת"א, ר"ג, גבעתיים, יהוד, גני תקווה, קרית אונו, סביון, רמה"ש, הרצליה, כפר שמריהו, יקום, שפיים, אודים, אבן יהודה, כפ"ס, פתח תקווה, ראש העין, רחובות, נס ציונה, רעננה ומושבי האזור, הוד"ש, חולון, בת ים וראשל"צ.

לימים חמישי ושישי ניתן לעשות הזמנה גם רחוק יותר (ממודיעין ועד קיסריה)

שעות קבלת המשלוח לפי החלוקה הבאה:

בימים א-ה בין השעות 10:00-21:00 (בהתאם לעיר שנבחרה ולטווח של שעתיים על פי בחירת לקוח בעת ביצוע ההזמנה)

וביום שישי 11:00-18:00/ 13:00-18:00 בהתאם לעיר שנבחרה (בהתאם לעיר שנבחרה ולטווח של שעתיים על פי בחירת הלקוח בעת ביצוע ההזמנה)

 אם אני רוצה לשלוח לעיר שלא מופיעה ברשימה?

אנחנו מגיעים לערים אחרות עם מוניות, בעלות משתנה בהתאם ליעד המשלוח ובתיאום טלפוני מראש מולנו 03-9681010

 ואם אני רוצה משלוח בשעה מוקדמת יותר?

אנחנו יכולים לשלוח לכם את ההזמנה כמעט בכל שעה שתרצו, מחוץ לטווח האספקה שלנו. המשלוח יתבצע באמצעות מונית, בעלות משתנה בהתאם ליעד המשלוח ובתיאום טלפוני מראש מולנו 03-9681010

 כמה עולה המשלוח?

עלות המשלוח משתנה בהתאם לעיר 29-60 שקלים.

*בערבי חג עלות המשלוח גבוהה ב 10 שקלים לכל עיר.

במידה ונתאם לכם משלוח במונית, העלות תהיה לפי עלות הנסיעה שיקבע הנהג.

 ניתן לבצע הזמנות באיסוף עצמי?

כן! ניתן לאסוף מכל החנויות שלנו בימים א'-ה' בשעות 12:00-18:00  ובשישי 12:00-15:00

בשבת ניתן לאסוף מהחנות ביהודה הלוי או מהחנות בכוכב הצפון בין 10:00 ל 13:00

 יש מינימום הזמנה?

מינימום להזמנה באתר הוא 200 שקלים. 

 המוצרים שלכם מתאימים לנשים בהריון?

 פרט לרוטב קיסרכל המוצרים שלנו עשויים מביצים מפוסטרות ואין מניעה לנשים הרות

 מה קורה אם חסר מוצר שהזמנתי?

אנחנו משתדלים לעדכן את המלאים שלנו כל הזמן, אם בכל זאת משהו חסר, נעדכן אתכם ונציע מוצר אחר במקום

 איך עושים שינויים / מבטלים הזמנה?

שינויים בהזמנה ניתן לעשות עד 24 שעות לפני מועד האספקה באמצעות פניה לצוות מרכז ההזמנות שלנו בטלפון/ במייל / בצ'ט. בהזמנות בתקופת חג ניתן לבצע שינויים / ביטולים כשבוע לפני. בהתאם לרשום בתקנון.

 איך אפשר להחליף מוצר שקיבלתי?

אם קיבלתם מוצר שאתם לא מרוצים ממנו תוכלו ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שלנו ולבדוק את אפשרויות ההחלפה/ החזרה/זיכוי

 האם הקניה באתר מאובטחת?

תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן ה PCI העולמי של חברות האשראי.

 כיצד מתבצע החיוב באתר?

החיוב מתבצע לאחר אספקת ההזמנה, אחרי שליקטנו ושקלנו את המוצרים, כלומר לפי המוצרים שסופקו בפועל.

בעת ביצוע ההזמנה, אנחנו שומרים מסגרת ולא מתבצע חיוב בפועל. אנחנו מממשים את המסגרת רק אחרי ששלחנו אליכם את ההזמנה, לפי משקל בפועל של המוצרים השקילים (גבינות, דגים טריים וכו') שליקטנו עבורכם ואחרי שוידאנו שכל המוצרים שהזמנתם, במלאי

 כיצד ניתן להסיר פרטי אשראי השמורים באתר?

כדי להסיר פרטי אשראי, יש להיכנס ל"איזור האישי" באתר לחלק של "כרטיסי אשראי" וללחוץ "הסר" מתחת לכרטיס השמור שאותו רוצים להסיר

יש לי גיפט כארד. איך אני משתמש בו? 

רשמו בהערה להזמנה שברשותכם כרטיס, ואת המספר שלו.

בצעו הזמנה כרגיל עם מילוי פרטי האשראי שלכם.

אנחנו נדאג לחייב את הגיפט קארד בהתאם לסכום ונחייב את האשראי במידה ותהיה יתרה

מה עושים אם שכחתי ססמה?

כדי לשחזר סיסמה צריך להיכנס לאייקון של האזור האישי ואז להקיש על "שכחת את סיסמתך?" בתוך הריבוע של ההתחברות לאתר. יפתח מסך בו תכניסו את המייל שלכם, ותקבלו מייל לאיפוס סיסמה. אם המייל לא מגיע לתיבת הדואר, חפשו בתיקיית הספאם / דואר זבל. במידה ועדין לא הצלחתם, ניתן לפנות אלינו בצ'ט / במייל / בטלפון

 לא קיבלתי אישור הזמנה, מה לעשות?

אישור ההזמנה נשלח אליכם למייל איתו נרשמתם לאתר, באופן אוטומטי, עם סיום ההזמנה. אם לא קיבלתם, תבדקו בתיבות אחרות - לפעמים הוא מגיע לתיקיית ספאם / דואר זבל. אם עדין לא מצאתם אותו, אתם יכולים לפנות אלינו בצ'ט / במייל / בטלפון ונשלח לכם חדש